Politica de Confidentialitate

Politica de Confidentialitate

Politica de confidentialitate a euprefer.ro

1. euprefer.ro – Bun venit la Politica de Confidentialitate a Datelor euprefer.ro

Aceasta Politica de Confidentialitate va va ajuta sa intelegeti ce date considerate cu caracter personal colectam, respectiv ce informatii, de ce le colectam si ce facem cu ele, odata ce le avem. Este important pentru noi, dar si pentru dumneavoastra, de aceea va rugam sa alocati putin timp citirii cu atentie al acestui text.

2. Cui i se aplica Politica euprefer.ro

Aceasta Politica se aplica intregului site si serviciilor afiliate, exceptand cele care au Politica lor. Aceasta Politica de Confidentialitate nu se aplica serviciilor oferite de catre alte companii sau indivizi, incluzand produse sau site-uri ce pot fi afisate la rezultatele dumneavoastra de cautare, site-uri care ar putea avea Servicii euprefer.ro, sau alte site-uri legate de serviciile noastre. Confidentialitatea noastra nu acopera informatii despre practici ale altor companii si organizatii care ne promoveaza serviciile si care se folosesc de cookie-uri, pixel tag-uri sau alte tehnologii speciale pentru a oferi reclame relevante.

3. Politica de Confidentialitate

Politica noastra de Confidentialitate va anunta ce informatii strangem si cum le strangem – date cu caracter personal / confidentiale, cum utilizam acele informatii si ce optiuni oferim. Cand creati un Cont euprefer.ro, noi ne putem imbunatati Serviciile.

4. Care sunt persoanele vizate

Utilizatorul, imputernicitul acestuia si orice alte persoane fizice ale caror date cu caracter personal ajung in orice mod la Prestator, pe durata relatiei contractuale dintre acesta si Utilizator. Utilizatorul ii garanteaza Prestatorului faptul ca a obtinut in prealabil acordul expres si neechivoc pentru prelucrarea datelor al celorlalte persoane fi zice ale caror date cu caracter personal devin disponibile Prestatorului, acesta fiind exonerat de orice raspundere si de plata unor compensatii, despagubiri in acest sens.

5. Informatia pe care o colectam

Colectam informatia pe care dumneavoastra ne-o oferiti si cea pe care o obtinem din utilizarea Serviciilor noastre de catre dumneavoastra. De la lucruri simple, ca limba pe care o folositi, pana la datele mai complexe, ca identificatorii unici de telefon. Cu alte cuvinte, in functie de ce servicii utilizati, colectam diverse informatii de la sau despre dumneavoastra.

Prin date cu caracter personal se intelege in sensul legislatiei in vigoare, orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila, o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar de identificare ori la unul sau mai multi factori specifici identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale. Pot intra in aceasta categorie: numele, prenumele, domiciliul/resedinta, cetatenia, codul numeric personal, toate celelalte date mentionate in actul cu care se legitimeaza Utilizatorul/imputernicitul, adresa de e-mail, numerele de telefon, toate informatiile din orice document semnat cu euprefer.ro Romania, inclusiv contractul privind frurnizarea de produse si servicii, semnatura, imaginea, vocea, convorbirile telefonice cu Prestatorul, orice alte documente sau informatii, inclusiv cele financiare, bancare, fara limitare, si cele care trebuie/ va fi necesar sa fie prelucrate conform legii, unui act de autoritate, fara limitare, care ii devin disponibile Prestatorului/Operatorului, pe durata contractuala intre acesta si Utilizator.

Prin prelucrarea datelor cu caracter personal se intelege orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea.

Scopurile in care se face prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi : evidenta si executarea oricaror contracte/documente semnate intre Prestator si Utilizator, reclama, marketing (direct), publicitate, loterii publicitare, statistica, colectare debite/recuperare creante, raportari catre societatile din grup si/sau catre autoritatile de supraveghere din Romania si/sau strainatate, managementul portofoliului si al riscului, prevenirea fraudelor si spalarii banilor, combaterea finantarii terorismului, furnizarea de servicii si produse de comunicatii electronice si promovarea acestora in orice medii inclusiv pe baza datelor cu caracter personal furnizate de Utilizator, trimitere de comunicari, evaluarea comportamentului Utilizatorului in mediile online, inclusiv in baza datelor cu caracter personal furnizate, testare, dezvoltare, utilizare de noi servicii si produse inclusiv din aria comunicatilor electronice, intocmirea de registre ale abonatilor, stocare de baze de date in Romania si/sau in strainatate), realizarea oricaror cerinte privind activitatea Operatorului si/sau interesele sale de afaceri.

Astfel, in legatura cu ce informatii ne oferiti, putem colecta:

– Nume, adresa de email, pentru a le memora in contul dumneavoastra.

In legatura cu informatia pe care o obtinem atunci cand ne utilizati serviciile, noi colectam:

– Informatii despre dispozitiv

Putem asocia informatia colectata de la diferitele dispozitive ale dumneavoastra, lucru care ne ajuta sa va oferim Servicii constante pentru modelul de Hardware al dispozitivelor, versiunea curenta a sistemului, identificatorii unici ai dispozitivului.

– Cookie-uri si tehnologii similare

Noi si partenerii nostri utilizam diverse tehnologii pentru a aduna si a memora informatii atunci cand vizitati un serviciu Google, iar asta poate include utilizarea de cookie-uri sau a tehnologiilor similare pentru a va identifica browser-ul sau dispozitivul. De asemenea, folosim aceste tehnologii pentru a colecta si a memora informatii atunci cand interactionati cu servicii pe care noi le oferim partenerilor nostri, cum ar fi servicii de reclama sau functii euprefer.ro ce pot aparea pe alte site-uri.

– Informatii din site-uri web si din aplicatiile care ne folosesc Serviciile

Colectam informatii atunci cand vizitati sau utilizati site-uri web si aplicatii terte care folosesc Serviciile noastre. Asta include informatii despre site-urile web si aplicatiile pe care le vizitati, utilizarea Serviciilor noastre de pe acele site-uri web si aplicatii, dar si informatiile pe care dezvoltatorul sau editorul aplicatiei sau site-ului ni le ofera noua sau dumneavoastra.

Informatiile pe care le colectam cand sunteti conectat la euprefer.ro, pe langa informatiile pe care le obtinem despre dumneavoastra, de la partenerii nostri, pot fi asociate cu Contul euprefer.ro.

Cand informatia asta asociata cu Contul dumneavoastra euprefer.ro, o tratam ca informatie personala.

Ce facem cu informatia pe care o colectam?

Cand ne contactati, va putem folosi adresa de email pentru a va tine la curent cu Serviciile noastre, cum ar fi sa va aducem la cunostinta viitoarele schimbari sau imbunatatiri. Va folosim informatia pentru a va trimite comunicate de marketing, pentru a va spune despre Serviciile noastre si pentru a va anunta despre politicile si termenii nostri. Mai mult, va folosim informatiile pentru a va raspunde atunci cand ne contactati.

Promovam siguranta si securitatea

Folosim informatia pe care o avem pentru a ne ajuta la verificarea conturilor si activitatii, si pentru a promova siguranta si securitatea in cadrul si in afara Serviciilor noastre, prin investigarea activitatilor suspecte si a incalcarii termenilor si politicilor noastre.

Informatia colectata de la cookie-uri si alte tehnologii este folosita pentru a imbunatati experienta utilizatorului si calitatea generala a Serviciilor noastre.

Va vom cere consimtamantul inainte de a va utiliza informatia in orice alt scop decat cele mentionate in aceasta Politica de Confidentialitate.

Cum este distribuita informatia

Raspunderea la cererile legale

Putem accesa, pastra si distribui informatiile dumneavoastra ca raspuns la o cerere legala (cum ar fi un mandat de perchezitie, un ordin judecatoresc sau o citatie), daca intr-adevar consideram ca legea ne cere sa facem asta. Asta poate include si supunerea in fata unor cereri legale de la jurisdictii din afara statului roman, daca noi consideram ca raspunsul este cerut prin lege in acea jurisdictie, ca afecteaza utilizatorii din acea jurisdictie si ca este concordant cu standardele recunoscute la nivel international. Putem, de asemenea, sa acceptam, pastram si distribuim informatii cand consideram ca este necesar pentru: detectarea, prevenirea si adresarea fraudei sau a altor activitati ilegale; pentru a ne proteja pe noi, pe dumneavoastra si pe altii, chiar si in caz de investigatii; pentru a preveni moartea sau vatamarea corporala iminenta. De exemplu, putem furniza informatii, catre partenerii terti, legate de fiabilitatea contului dumneavoastra pentru a preveni frauda si abuzul in cadrul si in afara Serviciilor noastre. Informatia pe care o primim despre dumneavoastra, incluzand datele de tranzactii financiare legate de achizitiile facute prin Contul euprefer.ro, sau alte Servicii, poate fi accesata, procesata sau retinuta pentru o perioada extinsa de timp, atunci cand face subiectul unei cereri sau obligatii legale, unei investigatii guvernamentale, sau unor investigatii in legatura cu posibile incalcari ai termenilor sau politicilor noastre, sau pentru a preveni vatamarea. Putem, de asemenea, retine informatii din conturile dezactivate pentru incalcarea termenilor nostri, pe o durata de cel putin un an, cu scopul de a preveni repetarea abuzului sau a altor incalcari a termenilor nostri.

Actualizarea informatiei dumneavoastra personale

Fiindca dorim sa va furnizam cele mai bune Servicii, oricand le veti utiliza, va vom oferi accesul la informatiile dumneavoastra personale. Daca acea informatie este gresita, este posibil sa va rugam sa o actualizati, sau sa o stergeti, asta daca nu trebuie sa o tineti din motive legale sau de afaceri. Va putem ruga sa va verificati identitatea inainte ca noi sa actionam la cererea dumneavoastra, atunci cand va actualizati informatia personala.

Va putem refuza cererile care se repeta fara un motiv rezonabil, care necesita un efort tehnic disproportionat (de exemplu, dezvoltarea unui nou sistem sau schimbarea fundamentala a unei practici existente), care risca confidentialitatea altora, sau care ar fi extrem de nepractice (de exemplu, cererile privind informatii de pe sistemele de rezerva).

Atunci cand putem furniza accesul si corectia informatiilor, o vom face gratuit. Exceptie fac cazurile in care se necesita un efort disproportionat. Scopul nostru este de a ne mentine Serviciile intr-un mod in care sunt protejate informatiile de la distrugeri accidentale sau malitioase. Din aceasta cauza, dupa ce stergeti informatiile din serviciile noastre, este posibil ca noi sa nu stergem imediat copiile reziduale din serverele noastre active si sa nu inlaturam informatia din sistemele noastre de rezerva.

Schimbari la Politica noastra de Confidentialitate

Daca schimbam aceasta Politica de Confidentialitate, va vom anunta imediat. Nu va vom anula din drepturile mentionate in aceasta Politica de Confidentialitate fara acordul dumneavoastra. Orice schimbare va fi postata pe aceasta pagina, iar daca schimbarile sunt majore, va vom oferi o notificare mai detaliata (inclusiv notificare prin email). Ne puteti cere oricand versiunea anterioara a acestei Politici.

Perioada estimata pentru care se face prelucrarea datelor cu caracter personal/confidential

*euprefer.ro va efectua prelucrarea datelor cu caracter personal, pentru realizarea scopurilor evidentiate anterior, pe o perioada de 3 ani, pentru desfasurarea activitatii curente a euprefer.ro si/sau realizarea intereselor legitime ale Prestatorului, cu exceptia cazurilor cand prin lege se prevede alt termen, caz in care se va aplica acel termen,termen dupa care datele se vor sterge automat.

Drepturile persoanei vizate

*Conform legislatiei aplicabile, persoanele vizate beneficiaza de dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie, dreptul la informare, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a cere stergerea oricaror date si dreptul de a se adresa justitiei; toate aceste drepturi se exercita prin cerere scrisa, datata si semnata, inaintata Operatorului, cu exceptia dreptului de a se adresa justitiei, care se execita prin cerere scrisa inaintata instantei de judecata competente.Stergerea datelor se va realiza intr-un termen de maxim 60 zile de la data primirii cererii de catre operator.